• -15%

Triboo: English - gra językowa

63,67 zł Zniżka 15%
74,90 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 54,70 zł

Gra do nauki angielskiego w konwencji zabawy w kalambury i tabu językowe, ucząca słownictwa oraz rozwijająca umiejętności komunikacyjne, na poziom A2-B1, dla dzieci, młodzieży i dorosłych, na lekcje w klasie i w domu.

Ilość
dostępne

Do darmowej dostawy brakuje 0,00 zł . Wysyłamy na nasz koszt od 0,00 zł
 

Wysyłka w 24h (oprócz dni wolnych od pracy)

 

12,90zł (Paczkomat), 15,90zł (DPD / Poczta)

 

Dla szkół i instytucji faktury na przelew 14 dni

 

Bezpieczne pakowanie

Gra językowa Triboo (English) - gra do nauki słownictwa i komunikacji w języku angielskim - planszowo-karciana zgadywanka z wiedzy o świecie.

Triboo to gra w formie językowych kalamburów polegająca na odgadywaniu haseł na podstawie podpowiedzi. Gra poruszając proste zagadnienia związane z kulturą i wiedzą interdyscyplinarną uczy słownictwa, rozumienia ze słuchu oraz mówienia, a intrygująca indiańska stylistyka sprzyja dobrej zabawie. Nazwa gry będąca zabawną wariacją słowa "plemię" (łac. tribus / ang. tribe) nawiązuje do drużynowego charakteru gry oraz zabaw w tabu słowne.

• Kluczowe cechy gry:
- charakter / wiodący typ gry: planszowa, karciana, kalambury,
- poziom trudności: podstawowy i średnio zaawansowany (A2-B1),
- ilość graczy: od 2 do kilkunastu,
- przedział wiekowy: dzieci od lat 7, nastolatki, młodzież, dorośli,
- ilość proponowanych wariantów rozgrywki: 3,
- instrukcje: w językach angielskim i polskim.

• Podstawowa forma rozgrywki:
Do dyspozycji graczy jest kartonowa plansza ze ścieżką, po której poruszają się pionki, oraz karty z zagadkami o różnej tematyce. Każda karta zawiera hasło do odgadnięcia i trzy słówka pomocnicze w charakterze podpowiedzi. Zawodnicy łączą się w pary lub drużyny i przemieszczają swoje pionki w kierunku mety. Kolor pola, na którym zatrzymuje się pionek wskazuje tematykę karty z zagadką, którą gracz z danej drużyny musi przedstawić swoim towarzyszom i której odgadnięcie umożliwia kolejny ruch. Zwycięża drużyna lub para, która pierwsza dotrze do mety.

Zakazane słówka:
W przypadku bardziej zaawansowanych językowo graczy słówka pomocnicze umieszczone na kartach z zagadkami pełnią funkcję zakazanych wyrazów, których nie można użyć tłumacząc znaczenie haseł do odgadnięcia.

Tematyka i cele językowe:
- poznawanie prostych zagadnień z dziedziny nauki, historii, geografii, sportu, rozrywki, literatury i sztuki (CLIL - zintegrowane nauczanie przedmiotowo-językowe)
- pogłębienie znajomości słownictwa,
- ćwiczenie rozumienia ze słuchu i umiejętności komunikacyjnych.

Gra znajduje zastosowanie:
- w trakcie zajęć w szkole: szkoła podstawowa w klasach od 5 do 8, szkoła ponadpodstawowa (liceum, technikum) w klasach od 1 do 4
- w szkołach językowych realizujących kursy języka angielskiego na poziomach A2 i B1,
- w warunkach domowych (zabawy z przyjaciółmi i rodziną, gry towarzyskie lub prywatne lekcje języka angielskiego).

Możliwość wykorzystania w edukacji zdalnej:
Gra w uproszczonej formie może być stosowana w nauczaniu online poprzez użycie funkcji platform e-learningu umożliwiających przesyłanie obrazu w czasie rzeczywistym.

Dodatkowe korzyści:
Gra doskonali sprawności umysłowe takie jak koncentracja i pomysłowość oraz uczy aktywności i zdrowej rywalizacji, a jej ludyczny charakter pomaga w nawiązywaniu relacji społecznych z pozostałymi uczestnikami gry oraz wpływa pozytywnie na zredukowanie dystansu pomiędzy uczniem i uczącym.

• Standard CEFR:
Gra opracowana została w oparciu o kryteria Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (Common European Framework of Reference for Languages) dla poziomu biegłości językowej A2-B1.

Instrukcje:
Obok instrukcji w języku angielskim do gry dołączono instrukcję w języku polskim zawierającą wprowadzenie dla nauczycieli, rodziców i samych graczy oraz propozycje zabaw i ćwiczeń edukacyjnych. Dodatkowa instrukcja w języku polskim to również udogodnienie dla osób nie znających języka obcego w stopniu wystarczającym do zapoznania się z oryginalną, anglojęzyczną wersją instrukcji, a także możliwość samodzielnego pokierowania zabawami językowo-edukacyjnymi z dziećmi lub rówieśnikami.

Zestaw zawiera:
- planszę do gry o wymiarach 40x40cm,
- 132 karty,
- kostkę,
- pionki,
- instrukcje w językach angielskim i polskim.

• Dane techniczne:
- format 21,5x14,5 cm
- opakowanie: kartonowe pudełko, folia
- ISBN 9788853630070
- wydawnictwo ELI & ET TOI

9788853630070
9788853630070
9788853630070

Opis

Poziom trudności
A2
B1
Gra do nauki języka
angielskiego
Przedział wiekowy
dla dorosłych
dla dzieci od lat 7/8
dla młodzieży
dla nastolatków
Kontekst edukacyjny
edukacja szkolna
szkoła językowa
szkoła podstawowa
szkoła ponadpodstawowa: liceum, technikum
zabawa w domu
zajęcia grupowe
zajęcia indywidualne
Cel edukacyjny i sprawności językowe
gra do nauki mówienia
gra rozwijająca mowę
rozwijanie umiejętności komunikacyjnych
Seria
Language games - Card games - English
Let's Play in English - gry językowe do nauki angielskiego
Profil edukacyjny
CLIL - zintegrowane nauczanie przedmiotowo-jezykowe
Kulturówka angielski - kraje anglojęzyczne
Zastosowanie w edukacji szkolnej
szkoła podstawowa klasa 5
szkoła podstawowa klasa 6
szkoła podstawowa klasa 7
szkoła podstawowa klasa 8
szkoła ponadpodstawowa / średnia (liceum, technikum) - klasa 2
Możliwości wykorzystania w warunkach szkolnych
Układ ławek: koło, krąg
Układ ławek: segmentowy – wyspy stolików
Wykorzystanie w klasie / na lekcji
Możliwe
Ilość graczy
od 2 do kilkunastu osób
Czas rozgrywki
od kilku do kilkunastu minut
Grupa gier edukacyjnych
gry angielskie
  • Gry do nauki angielskiego ELI

    Katalog gier do nauki angielskiego prezentujący podstawowe cechy poszczególnych gier, a także szczegółowe opisy poziomów trudności i wskazania dotyczące etapów edukacji szkolnej, na których gry znajdują zastosowanie.

    Pliki do pobrania (4.67MB)

What is it?
Triboo is a useful and challenging game based on the exchange of questions and answers, using keywords and clues to guess in the English language.
 
Language aims
The game allows students to learn and revise vocabulary, cultural and interdisciplinary elements of the English language.
 
Contents
The game includes 132 cards divided into six decks corresponding to six vocabulary and disciplinary categories: Science, History,
Geography, Sport, Entertainment, Art and Literature. Other contents: a playing board, a dice, 15 counters.
 
Distance learning
The cards for matching words and pictures make this a perfect and useful tool during distance learning situations. The pictures can stimulate students’ descriptive skills and the questions with suggestions do not require the physical presence of students in order to be used. Therefore, this game is also perfect during online classes and courses.

Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

przywodzi na myśl grę w tabu

Grę mam jeden dzień i moje pierwsze wrażenie jest takie, że jest to połączenie quizu z elementami znanej gry w taboo po angielsku. Można wykorzystać jako grę kulturową, ale najbardziej cieszy mnie właśnie możliwość grania podobnie jak w taboo.

Klienci, którzy zakupili ten produkt, zakupili również: