ZWROTY ZAKUPIONYCH ARTYKUŁÓW
Chcesz dokonać zwrotu zakupionych materiałów językowych w myśl przysługujących praw konsumenta lub ustaliłeś z nami inne indywidualne warunki zwrotu bądź wymiany?
Jak pakować?
Pamiętaj, aby na okoliczność odsyłki zabezpieczyć zwracane artykuły z co najmniej z taką samą starannością, z jaką my zabezpieczyliśmy paczkę wysyłając ją do Ciebie. Możesz w tym celu wykorzystać nasze opakowanie lub posłużyć się innymi materiałami, które masz w domu, na przykład czystymi kartonami, pudełkami, czy foliami po innych produktach.
Czy wystarczy koperta? Może bąbelkowa?
Radzimy, abyś unikał miękkich i nieusztywnionych opakowań takich jak zwykłe koperty papierowe lub bąbelkowe, gdyż w większości przypadków nie chronią one należycie książek, gier edukacyjnych czy plakatów przed uszkodzeniami transportowymi, na przykład zagięciami narożników bądź wgnieceniami. Bywa, że tego rodzaju uszkodzeń nie sposób stwierdzić na podstawie oceny wizualnej stanu koperty. W momencie doręczenia możemy więc nie mieć podstaw, by sądzić, że zawartość jest uszkodzona i tym samym przesłanek do zgłoszenia uszkodzenia kurierowi doręczającemu. Do spakowania odsyłanych materiałów najlepiej wybrać więc sztywną tekturę.
Standard i obowiązek
Zadbaj o to, aby zwracany towar wrócił na naszą półkę magazynową w takim stanie, w jakim Ty sam chciałbyś go otrzymać zamawiając go ponownie. Pamiętaj, że w myśl przysługujących praw konsumenta powinieneś doręczyć do nas zwracane materiały w stanie niezmienionym (chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu), a zatem o ile na przykład bez obaw możesz ściągnąć folię ochronną z książki w celu zapoznania się z nią, to książka nie powinna posiadać zabrudzeń, zagiętych rogów, czy załamań na okładce innych niż wynikających z otwierania książki, a w przypadku dokonywania odsyłki na Tobie będzie spoczywała odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia powstałe w trakcie transportu.
Jaką firmą wysłać?
Do Ciebie należy też wybór przewoźnika, możesz więc skorzystać z usług poczty lub dowolnej firmy kurierskiej. Dla swojego bezpieczeństwa unikaj jednak wysyłania zwrotów przesyłkami nierejestrowanymi.
Co dołączyć do przesyłki?
Abyśmy szybciej mogli zidentyfikować Twój zwrot, do paczki włóż kartkę z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia, ewentualną kopią korespondencji mailowej i formularzem odstąpienia od umowy (jeśli ma zastosowanie), a także dołącz paragon fiskalny. W przypadku zakupów na fakturę podaj jej numer.
Jak sprawdzamy zwroty?
W celu zachowania wysokich standardów obsługi zwrotów wszystkie paczki od doręczycieli przyjmujemy, otwieramy i sprawdzamy w przestrzeni monitorowanej przez kamery monitoringu, a ewentualne uszkodzenia towarów stwierdzone po otwarciu przesyłki są dokumentowane.
Zajrzyj do regulaminu
Przed przystąpieniem do zwrotu koniecznie zapoznaj się z regulaminem, w którym znajdziesz informacje dotyczące ustawowego prawa odstąpienia od umowy, a także gwarancji i reklamacji.
Masz pytania?
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.