Merry Team 6 Digital Book CD-ROM (podręcznik w formie e-booka) to poziom szósty kursu Merry Team w wersji elektronicznej przeznaczony do pracy z wykorzystaniem komputera, lub tablicy interaktywnej.
Płyta zawiera całość podręcznika (Pupil's Book) oraz zeszytu ćwiczeń (Activity Book), a ponadto nagrania z płyty CD audio (piosenki, wyliczanki, historyjki i ćwiczenia do rozumienia ze słuchu) oraz animowane scenki wideo z płyty DVD video.
Ćwiczenia z poszczególnych stron podręcznika i zeszytu ćwiczeń zostały wzbogacone o animacje i efekty dźwiękowe urozmaicające i uatrakcyjniające korzystanie z kursu.
Płyta CD-ROM Merry Team 6 Digital Book jest w pełni przystosowana do pracy z tablicą interaktywną.
Autorzy: Mary Musiol, Magaly Villarroeel
ISBN 9788853607430
Wymagania sprzętowe:
Windows: procesor Intel Pentium 4, 2.33 GHz, 512 MB RAM, wersja systemu: Windows 2000, XP, Vista, rozdzielczość ekranu 1024x768
Macintosh: PowerPC G5 1.8 GHz / Intel Core Duo 1.33 GHz, 512 MB RAM, wersja systemu: Mac OS X v10.2 (Mac OS X v10.4 for Intel processors), rozdzielczość ekranu 1024x768
Opis kursu Merry Team:
Merry Team jest sześciopoziomowym kursem do nauki języka angielskiego przeznaczonym dla dzieci szkoły podstawowej. Koncepcja kursu opiera się na wykorzystaniu teorii inteligencji wielorakich i, co za tym idzie, stymulowaniu dziecka do różnorakich form komunikacji (werbalnej, muzycznej, graficznej, fizycznej oraz emocjonalnej).
Każdy poziom kursu składa się z:
-podręcznika ucznia
-zeszytu ćwiczeń dla ucznia z załączoną płytką CD
-podręcznika metodycznego dla nauczyciela z załączoną płytką CD
-kart z obrazkami typu flashcards (z wyłączeniem poziomów 5 i 6)
-płyty DVD (wspólnej dla poziomów 1 i 2 oraz dla 3 i 4)
-posterów (dla poziomów 3, 4 , 5, 6)
Każdy poziom przewidziany jest na około 80-90 jednostek lekcyjnych po 45-60 min (tempo pracy pozostaje elastyczne dzięki licznym wskazówkom zawartym w podręczniku dla nauczyciela dotyczącym możliwości wydłużenia lub skrócenia danej lekcji).
Każda lekcja podręcznika skonstruowana jest wokół tematów odzwierciedlających poziom wiedzy o świecie oraz zainteresowania dziecka. Prezentowane treści dotyczą zarówno informacji o świecie rzeczywistym, jak i tematów odwołujących się do wyobraźni dziecka. Poziomy 1 i 2 koncentrują się przede wszystkim wokół dziecka i otaczającego go najbliższego świata, podczas gdy celem poziomów 3 i 4 jest rozwijanie świadomości w kierunku wiedzy o współczesnym świecie (poziomy 5 i 6 stanowią kontynuację tego kierunku).