• -20%

Flash on English for Marketing & Advertising + audio mp3

51,92 zł Zniżka 20%
64,90 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 39,12 zł

Angielski w reklamie, podręcznik: angielski zawodowy: marketing i reklama, business English, dla liceum, technikum i szkoły branżowej w ramach języka obcego zawodowego (JOZ) i studentów studiów na kierunku marketing, zarządzanie, reklama, angielski dla firm, z nagraniami audio.

Ilość
dostępne

Do darmowej dostawy brakuje 0,00 zł . Wysyłamy na nasz koszt od 0,00 zł
 

Wysyłka w 24h (oprócz dni wolnych od pracy)

 

12,90zł (Paczkomat), 15,90zł (DPD / Poczta)

 

Dla szkół i instytucji faktury na przelew 14 dni

 

Bezpieczne pakowanie

Podręcznik Flash on English for Marketing & Advertising + audio mp3 - angielski w marketingu i reklamie / angielski w branży reklamowej

Tematyka i słownictwo zawodowe: specjalistyczne słownictwo angielskie z sektora marketingu i branży reklamowej

Książka z kolekcji Flash on English - ESP Series wraz z nagraniami audio mp3 do pobrania.

• Książka powstała z myślą o osobach:
    - pracujących agencjach marketingowych i reklamowych oraz mediach,
    - pracujących na stanowiskach handlowców i menedżerów,
    - kształcących się w zakresie marketingu, instrumentów i strategii reklamy, budowania wizerunku oraz analizy rynkowej,
    - mających w związku z wykonywanym zawodem styczność z reklamą, promocją, lokowaniem produktów i usług, ich sprzedażą, kreowaniem wizerunku marki, badaniem potrzeb konsumentów oraz planowaniem strategii mających na celu podniesienie wolumenu sprzedaży.

Podręcznik przeznaczony jest dla osób znających język angielski ogólny na poziomach A2-B1. Prezentuje elementarne zagadnienia związane z problematyką sektora marketingu i reklamy oraz podstawowe słownictwo, wyrażenia i struktury użyteczne w typowych sytuacjach komunikacyjnych.

Książka, obok prezentacji specyficznego słownictwa związanego z poszczególnymi zagadnieniami, kładzie nacisk na ćwiczenie umiejętności językowych w zakresie rozumienia ze słuchu (listening), rozumienia tekstu (reading) oraz mówienia (speaking).

Struktura: Książka podzielona jest na piętnaście rozdziałów, z których każdy dotyczy specyficznego obszaru przedmiotowego lub sytuacji komunikacyjnej i składa się z:
    - 3 lub 4 sekcji prezentujących w formie zwięzłych artykułów różne aspekty omawianego zagadnienia,
    - serii ćwiczeń sprawdzających zrozumienie przeczytanych tekstów,
    - zestawu praktycznych informacji dodatkowych na temat specyfiki branży w postaci rysunków, wykresów i zdjęć,
    - glosariusza prezentującego wybrane słownictwo wraz z transkrypcją fonetyczną poszczególnych słówek.

Zalety: książka umożliwia poznanie specyficznego słownictwa branżowego oraz dostarcza praktycznej wiedzy na temat roli i specyfiki funkcjonowania branży marketingowej i reklamowej we współczesnym świecie.

Zastosowanie: ze względu na swój uniwersalny charakter i łatwość zastosowania książka może stanowić uzupełnienie dowolnego kursu nauczania języka angielskiego na poziomach od A2 do B1. Z powodzeniem może być ona wykorzystywana jako podręcznik wiodący lub towarzyszący w ramach kursów językowych i kształcenia zawodowego z zakresu reklamy i marketingu. Książka dedykowana do wykorzystania w liceach, technikach, szkołach branżowych (tzw. język obcy zawodowy JOZ), na lektoratach dla studentów kierunków zarządzanie, marketing, reklama itp., a także na kursach specjalistycznych z języka branżowego oraz w nauczaniu dla pracowników firm i instytucji.

Rodzaje języka zawodowego i branżowego oferowane w książce:
    - angielski w marketingu,
    - angielski w zarządzaniu,
    - angielski w reklamie.

Poziom trudności językowej: A2/B1

Grupa docelowa: młodzież, dorośli

Materiały dla ucznia:
    - podręcznik,
    - nagrania audio mp3.

Materiały dla nauczyciela: (zobacz pełną specyfikację)
    - rozwiązania do ćwiczeń,
    - transkrypcje nagrań audio,
    - spis zagadnień i tematów leksykalnych według rozdziałów i sprawności językowych.
    - dodatkowo (w przypadku wykorzystania książki w ramach języka obcego zawodowego w szkole średniej) rozkład materiału według podstawy programowej 2019.

Spis tematów z książki:
    - The Role of Marketing
    - The Marketing Mix
    - SWOT Analysis
    - Market Research
    - Analysing Data
    - Unsolicited Offers
    - Promotional Correspondence
    - The Purpose of Advertising
    - The History of Advertising
    - Advertising Media
    - Working in Advertising
    - Product Placement, Sponsorship and Trade Fairs
    - Analysing Adverts
    - Radio and TV Commercials
    - Applying for a Job

Kolekcja Flash on English - ESP Series to seria książek poświęconych rozwijaniu znajomości słownictwa i wyrażeń angielskich związanych z tematyką branżową i specjalistyczną.

Tematyka książki: marketing i reklama

Autor: Alison Smith
Seria: ESP (English for Specific Purposes) Series
Ilość stron: 64
Format: 21x29,7cm
ISBN 9788853626776

9788853626776
9788853626776
9788853626776

Opis

Przedział wiekowy
dla dorosłych
dla młodzieży
Kontekst edukacyjny
zajęcia grupowe
zajęcia indywidualne
Cykl edukacyjny
ESP - English for Specific Purposes

Flash on English for Marketing & Advertising + audio mp3

Flash on English for Marketing & Advertising is specifically designed for those who are studying for a career in business with a strong focus on marketing strategies and advertising, or for company employees who need to improve their language skills.

A series designed to introduce topics, vocabulary and language usage specific to various professional situations starting from a low level of language competence.

Coursebook:
• Free-standing modules cover the major content areas required by the particular profession.
• Exercises and activities practise language functions and encourage vocabulary acquisition.
• Recordings in MP3 format available online.

By Alison Smith
64 pages, colour
ISBN 9788853626776

Rated 4.50 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

Świetny podręcznik dla działu marketingu i nie tylko

Flash on English for Marketing & Advertising to kolejna pozycja książkowa wydawnictwa Eli, która wprowadza nas w świat marketingu, Co odróżnia ją od innych publikacji typy marketing & sale to, że wiedza zawarta w podręczniku jest na dużo wyższym poziomie. Nie od dziś wiadomo, że świat marketingu to ciągle zmieniająca się rzeczywistość, lecz pomimo upływu czasu tematyka zawarta w książce jest wciąż aktualna. Oczywiście szata graficzna jest bardzo atrakcyjna dla użytkownika, co w przypadku wydawnictwa Eli jest standardem. Jeśli szukasz książki do nauki języka angielskiego odnoszące się do tematyki marketingu, to właśnie taką książkę znalazłeś.

Zweryfikowany zakup

Porównując do Sales and Marketing

Podręcznik naucza angielskiego słownictwa marketingowego nieco inaczej niż popularna Sales and Marketing. Rozdziały nie są przeładowane. Poziom trudności podobny. Kupując podręcznik uzyskujemy dostęp do całej obudowy gratis, jest jej jednak nieco mniej..

Klienci, którzy zakupili ten produkt, zakupili również:

Blog