Podręcznik Flash on English for Marketing & Advertising + audio mp3 - angielski w marketingu i reklamie / angielski w branży reklamowej
Tematyka i słownictwo zawodowe: specjalistyczne słownictwo angielskie z sektora marketingu i branży reklamowej
Książka z kolekcji Flash on English - ESP Series wraz z nagraniami audio mp3 do pobrania.
• Książka powstała z myślą o osobach:
- pracujących agencjach marketingowych i reklamowych oraz mediach,
- pracujących na stanowiskach handlowców i menedżerów,
- kształcących się w zakresie marketingu, instrumentów i strategii reklamy, budowania wizerunku oraz analizy rynkowej,
- mających w związku z wykonywanym zawodem styczność z reklamą, promocją, lokowaniem produktów i usług, ich sprzedażą, kreowaniem wizerunku marki, badaniem potrzeb konsumentów oraz planowaniem strategii mających na celu podniesienie wolumenu sprzedaży.
Podręcznik przeznaczony jest dla osób znających język angielski ogólny na poziomach A2-B1. Prezentuje elementarne zagadnienia związane z problematyką sektora marketingu i reklamy oraz podstawowe słownictwo, wyrażenia i struktury użyteczne w typowych sytuacjach komunikacyjnych.
Książka, obok prezentacji specyficznego słownictwa związanego z poszczególnymi zagadnieniami, kładzie nacisk na ćwiczenie umiejętności językowych w zakresie rozumienia ze słuchu (listening), rozumienia tekstu (reading) oraz mówienia (speaking).
• Struktura: Książka podzielona jest na piętnaście rozdziałów, z których każdy dotyczy specyficznego obszaru przedmiotowego lub sytuacji komunikacyjnej i składa się z:
- 3 lub 4 sekcji prezentujących w formie zwięzłych artykułów różne aspekty omawianego zagadnienia,
- serii ćwiczeń sprawdzających zrozumienie przeczytanych tekstów,
- zestawu praktycznych informacji dodatkowych na temat specyfiki branży w postaci rysunków, wykresów i zdjęć,
- glosariusza prezentującego wybrane słownictwo wraz z transkrypcją fonetyczną poszczególnych słówek.
• Zalety: książka umożliwia poznanie specyficznego słownictwa branżowego oraz dostarcza praktycznej wiedzy na temat roli i specyfiki funkcjonowania branży marketingowej i reklamowej we współczesnym świecie.
• Zastosowanie: ze względu na swój uniwersalny charakter i łatwość zastosowania książka może stanowić uzupełnienie dowolnego kursu nauczania języka angielskiego na poziomach od A2 do B1. Z powodzeniem może być ona wykorzystywana jako podręcznik wiodący lub towarzyszący w ramach kursów językowych i kształcenia zawodowego z zakresu reklamy i marketingu. Książka dedykowana do wykorzystania w liceach, technikach, szkołach branżowych (tzw. język obcy zawodowy JOZ), na lektoratach dla studentów kierunków zarządzanie, marketing, reklama itp., a także na kursach specjalistycznych z języka branżowego oraz w nauczaniu dla pracowników firm i instytucji.
• Rodzaje języka zawodowego i branżowego oferowane w książce:
- angielski w marketingu,
- angielski w zarządzaniu,
- angielski w reklamie.
• Poziom trudności językowej: A2/B1
• Grupa docelowa: młodzież, dorośli
• Materiały dla ucznia:
- podręcznik,
- nagrania audio mp3.
• Materiały dla nauczyciela: (zobacz pełną specyfikację)
- rozwiązania do ćwiczeń,
- transkrypcje nagrań audio,
- spis zagadnień i tematów leksykalnych według rozdziałów i sprawności językowych.
- dodatkowo (w przypadku wykorzystania książki w ramach języka obcego zawodowego w szkole średniej) rozkład materiału według podstawy programowej 2019.
• Spis tematów z książki:
- The Role of Marketing
- The Marketing Mix
- SWOT Analysis
- Market Research
- Analysing Data
- Unsolicited Offers
- Promotional Correspondence
- The Purpose of Advertising
- The History of Advertising
- Advertising Media
- Working in Advertising
- Product Placement, Sponsorship and Trade Fairs
- Analysing Adverts
- Radio and TV Commercials
- Applying for a Job
• Kolekcja Flash on English - ESP Series to seria książek poświęconych rozwijaniu znajomości słownictwa i wyrażeń angielskich związanych z tematyką branżową i specjalistyczną.
• Tematyka książki: marketing i reklama
Autor: Alison Smith
Seria: ESP (English for Specific Purposes) Series
Ilość stron: 64
Format: 21x29,7cm
ISBN 9788853626776